vrijdag 26 november 2010

NORDENS LYS 2

Dit is een minder verfomfaaide* weergave van het logo, en tevens mijn kinderidee van geluk. Ik ondekte : het merk bestaat nog steeds! Maar wat zie ik nu tot mijn grote verbazing! Op dit plaatje staat het Noorderlicht. Daar heb ik al eerder over geschreven. (Amanda Lumley and the Northern Light).Ik koester de droom om dat een keer met eigen ogen zien. Zou dat door die wollen deken van vroeger kunnen komen?

*Het woord "verfomfaaien" heb ik geloof ik nog nooit opgeschreven. Dat moet toch in omloop blijven. Evenals lanterfanten. Doen mensen dat nog?

4 opmerkingen:

  1. Nah, doe jij soms ook de dagelijke test op beterspellen.nl?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar deze test deed ik vanavond pas. Toeval dat daar "verfomfaaid" in stond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat leuk, doen jullie ook die testen, en vinden jullie die woorden-met-streepjes ook zo lastig?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en Anneke, jouw verlangen naar het noorderlicht komt net zo zeker door je deken als dat van mij naar zonovergoten straatjes door dat schilderij!

    BeantwoordenVerwijderen